PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY
SPONSOR GENERALNY
SPONSOR SREBRNY
SPONSOR BRĄZOWY
SPONSORZY
PARTNERZY
PARTNERZY EVENTOWI
PATRONAT MEDIALNY
WYSTAWCY
ORGANIZATOR

Partnerzy

Patron Merytoryczny

Polish Digital Signage Association to platforma porozumienia głównych firm branży Digital Signage w Polsce, wspieranych przez międzynarodowe instytucje, związane z rynkiem dynamicznej komunikacji marketingowej. PDSA skupia wokół siebie firmy działające w sektorze cyfrowego przekazu reklamowego, którym zależy na rozwoju branży w Polsce, wymianie doświadczeń i opracowaniu spójnych standardów.

To odpowiedź rynku na rosnące zainteresowanie tą drogą komunikacji marketingowej. Wszechobecna digitalizacja również rynku reklamy musiała zaowocować powołaniem instytucji, która zajmie się monitorowaniem branży oraz skupi się na wypracowaniu spójnych standardów rynku.

PDSA realizuje swoje cele ze środków własnych, głównie składek członkowskich oraz budżetów celowych. W ramach swojej działalności PDSA współpracuje z wieloma specjalistami branży reklamowej, badawczej i nowych technologii.

Główne cele statutowe realizowane przez stowarzyszenie to: edukowanie rynku reklamowego, integracja branży, standaryzacja oraz organizacja szkoleń i warsztatów.

www.pdsa.org.pl


Sponsor Generalny

Firma NEC Display Solutions Europe GmbH powstała 1 kwietnia 2007 roku z połączenia: NEC Corporation, NEC Viewtechnology Ltd. i NEC Display Solutions Ltd.. Nowa spółka, której właścicielem 100% udziałów jest NEC Corporation, ma centralę w Tokio w Japonii, natomiast europejska siedziba mieści się w Monachium w Niemczech. W Polsce firma reprezentowana jest przez Przedstawicielstwo NEC Display Solutions Europe GmbH.

Firma jest jednym z czołowych światowych dostawców technologii wyświetlania obrazu w zakresie monitorów LCD oraz projektorów. NEC Display Solutions posiada szeroką ofertę monitorów, od podstawowych do profesjonalnych i specjalistycznych takich jak: wielkoformatowe monitory do zastosowań reklamy cyfrowej, monitory graficzne oraz monitory medyczne. Oferta projektorów obejmuje produkty do różnych zastosowań, od lekkich przenośnych projektorów, poprzez projektory biznesowe, urządzenia do pracy ciągłej (np. prezentacje w miejscu sprzedaży) i cyfrowe projektory kinowe.

www.nec-display-solutions.pl


Sponsor Srebrny

Infobox sp. z o. o. koncentruje się na rozwoju produktów i usług związanych z innowacyjną technologią dotykową oraz wizualizacją informacji. W ciągu niespełna kilku lat zdobyliśmy w Polsce na rynku kiosków multimedialnych pozycję lidera. Naszym celem jest zapewnienie klientom niezawodnych urządzeń, będących nowym narzędziem komunikacji i udostępniania informacji. Obok produkcji urządzeń, tworzymy i rozwijamy oprogramowanie nadające im funkcjonalność, jakiej oczekuje rynek i klienci. Dzięki temu możemy zaproponować szereg ciekawych i innowacyjnych rozwiązań, mających zastosowanie na rynku multimediów i komunikacji elektronicznej. Rozwój technologii i rynku niesie nowe wyzwania dla naszej firmy.

Wychodząc naprzeciw rosnącej świadomości ekologicznej i promowanej w UE idei zrównoważonego rozwoju, wprowadziliśmy Zintegrowany System Zarządzania Jakością oraz uzyskaliśmy certyfikaty ISO 9001:2008 oraz ISO 14001:2004.

Instalacja naszych urządzeń w miejscach publicznych jest wyzwaniem dla wzornictwa i estetyki. Za sprawą współpracy z najlepszymi polskimi projektantami, design naszych produktów czyni przestrzeń publiczną przyjazną i harmonijną.


Sponsor Brązowy

DDS Poland to dostawca kompleksowych rozwiązań „end-to-end“ w zakresie cyfrowej komunikacji. Główny obszar działania to profesjonalne doradztwo i consulting przy tworzeniu systemów cyfrowej komunikacji w oparciu o rozwiązania digital signage. W ciągu 5 lat istnienie firmy udało się wdrożyć największe projekty w Polsce – składające się z setek urządzeń wyświetlających i zarządzających contentem. Do grona klientów DDS Poland należą m.in. : Alior Bank, BZ WBK, EURO RTV AGD, Samsung, Infiniti.


Sponsor Brązowy

SQM sp.j. to integrator i dostawca kompleksowych rozwiązań audiowizualnych. Firma powstała w 2004 roku i jest pionierem Digital Signage w Polsce. Obecnie doświadczenie SQM realizuje się także na polu instalacji AV, eventów (SQM rental) oraz produkcji multimedialnych (SQM studio). Na koncie SQM jest przeszło 800 instalacji, z wykorzystaniem ok. 1500 nośników cyfrowych. Firma również stale rozwija swoje kompetencje w zakresie tworzenia strategii Digital Signage.

Do kluczowych klientów SQM należą: Imperial Tobacco, PLAY, Międzynarodowe Targi Poznańskie, Galenica – Panax, TUiR WARTA, Tesco, Europlant-Phytofarm, Hotel REMES.


Partner

Grupa Telekomunikacja Polska to jedna z największych firm i najcenniejszych marek w polskiej gospodarce. Jest częścią światowej grupy telekomunikacyjnej France Telecom. W skład Grupy TP wchodzą m.in.: Telekomunikacja Polska; PTK Centertel, operator sieci Orange; TP Emitel i Wirtualna Polska, które wspólnie tworzą największą grupę telekomunikacyjną w Europie Środkowej. Według Komisji Europejskiej, TP przeznacza najwięcej w Polsce środków na badania i rozwój, jest też w czołówce najbardziej innowacyjnych polskich firm.

Spośród polskich operatorów telekomunikacyjnych jest niekwestionowanym liderem dostarczającym najbardziej rozbudowaną ofertę usług dla biznesu. Wkroczyła na rynek integracji rozwiązań ICT dla klientów instytucjonalnych. Dziś, obok tradycyjnych usług telco, jak np. IP VPN, dostarcza rozwiązania sieciowe (LAN i WLAN), telefonię IP, rozwiązania bezpieczeństwa IT, usługi profesjonalne (np. POS TV).



Partner eventowy

Od 24 do 26 maja 2011, w Messe Essen w miejscowości Essen w Niemczech odbędzie się DIGITAL SIGNAGE EXPO 2011, na którym występować będą uczestnicy i gracze ze światowego rynku ds. DIGITAL SIGNAGE EXPO 2011 będzie ważnym pokazem rozwiązań DS. dla szerokiego spektrum odbiorców.

Bardzo popularne Open Forum zgromadzi imponującą liczbę sprzedawców, ekspertów i operatorów DS. Będą w nim uczestniczyć prelegenci m.in. z NEC, NEO Advertising, C-nario, Bluefox oraz nowojorskiej agencji R/GA.

DIGITAL SIGNAGE EXPO 2011 ugruntowało swoja pozycję jako istotnego dla rynku eventu. Jest znane i cenione na całym świecie ze względu wysoki poziom, jaki sobą reprezentuje. Steve Gurley, VP Marketing, Symon Communications USA, tak opisuje DIGITAL SIGNAGE EXPO 2011: “The Expo and Forum dało mi wspaniały wgląd w rynek europejski. Gorąco polecam ten event.”

Uczestnicy mogą się bezpłatnie zarejestrować na stronie www.digitalsignageexpo.eu lub zapłacić €78 przy wejściu.

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009 - 2011