PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY
SPONSOR GENERALNY
SPONSOR SREBRNY
SPONSOR BRĄZOWY
SPONSORZY
PARTNERZY
PARTNERZY EVENTOWI
PATRONAT MEDIALNY
WYSTAWCY
ORGANIZATOR

Prelegenci

Mariusz Orzechowski

Dyrektor Przedstawicielstwa NEC Display Solutions Europe GmbH w Polsce Członek Założyciel POPAI Poland V-ce Prezes Zarządu Polish Digital Signage Association Współtworzył i od 15 lat z sukcesem kieruje polskim przedstawicielstwem japońskiej korporacji. Absolwent Informatyki na Akademii Górniczo - Hutniczej w Krakowie. Od ponad 25 lat zawodowo związany z branżą IT. Oprócz zarządzania przedstawicielstwem, zajmuje się wprowadzaniem na rynek nowych, zaawansowanych produktów i rozwiązań, szczególnie zainteresowany nowymi sektorami rynkowymi. Od kilku lat pasjonat systemów informacji i reklamy cyfrowej - Digital Signage. Współzałożyciel stowarzyszeń branżowych: POPAI Poland oraz Polish Digital Signage Association. W tym ostatnim, od stycznia 2009 pełni funkcję v-ce prezesa.

Lech Kaczoń

Doświadczony menadżer z wieloletnią praktyką w branży reklamy zewnętrznej, mediach i marketingu, telewizyjny dziennikarz sportowy i podróżnik. Współtwórca Grupy Outdoor w Polsce, związanej z kapitałem austriackim. Współzałożyciel polskiego oddziału Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy (IAA), Stowarzyszenia Reklamy Zewnętrznej i Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej w Polsce, której obecnie jest prezesem, członek rzeczywisty Stowarzyszenia Tłumaczy Polskich. Autor Kodeksu Postępowania w Reklamie Zewnętrznej. Organizator wystaw plakatu niekomercyjnego, Festiwalu Plakatu Reklamowego w Krakowie, imprez branżowych i mediowych. Inicjator wielu akcji społecznych. Autor opracowań na temat zagadnień rynku reklamy zewnętrznej i infrastruktury reklamowej w Polsce i Europie.


Dirk Hülsermann

Dirk Hülsermann zarządza DOOH Solutions (Digital-out-of-Home) - nowo otwartym działem NEC.

Ekspert w przemyśle reklamowym i medialnym oraz specjalista w zakresie reklamy typu: digital-out-of-home. Założyciel i prezes Out-of-Home Video Advertising Bureau Europe (OVAB Europa).

Dirk rozpoczął swoją karierę w Klinger Group , następnie zaś w 1997 roku przeszedł do Kyocera, gdzie w 2001 roku objął stanowisko dyrektora ds. marketingu i komunikacji korporacyjnej. W 2005 roku objął stanowisko Business Development Manager EMEA w Mitsui Europe w wydziale inwestycji gdzie był odpowiedzialny za inwestycje strategiczne w dziale New Media i Digital-Out-Of-Home. W ciągu 3 lat Dirk pracował jako Business Development International Director dla Neo Advertising.

Dirk Hülsermann jest również dyrektorem zarządczym organizacji Family Trust, która wspiera projekty charytatywne dla poszkodowanych dzieci.


Bogusław Kwarciak

Dr Bogusław Kwarciak jest Dyrektorem Strategicznym Agencji Reklamowej Opus B oraz wykładowcą akademickim. Z zawodu psycholog. Prowadzi badania naukowe z różnych dziedzin komunikacji społecznej. Pierwszy stopień doktora uzyskał na Uniwersytecie Jagiellońskim, drugi (Ph.D.) w University of Connecticut at Storrs w USA, gdzie był zatrudniony przez wiele lat jako research fellow. Jego dorobek obejmuje publikacje naukowe, popularnonaukowe, książki i ekspertyzy.


Andrea Le Vot

Andrea Le Vot – Menadżer ds. Marketingu i badań w firmie BlueFox, która jest europejskim liderem w dostarczaniu kontentu dla monitorów cyfrowych. Jest absolwentką Instytutu Mediów i Komunikacji na Uniwersytecie w Hamburgu na specjalności Kultura Mediów oraz Antropologii Kultury. Doświadczona w badaniach mediów i rynku, jak również w produkcjach audiowizualnych. Fascynuje się Digital Signage oraz możliwościami, jakie daje ta technologia. W BlueFox jest między innymi odpowiedzialna za badania wpływu wyboru kontentu i form prezentacji na rozwój produktu.




Jacek Kotarbiński

Ekspert strategicznego i operacyjnego marketingu od 1989r. Zajmuje się efektywnością procesów marketingu i sprzedaży, zarządzaniem markami i rozwijaniem innowacyjności. Od 2007 GM polskiego oddziału POPAI The Global Association for Marketing-at Retail. Członek globalnej Rady Dyrektorów. Współwydawca magazynu "Trade Marketer". Absolwent zarządzania na Uniwersytecie Keplera w Linzu (BW)(1991). Dyplom MBA Westerham Akademie w Niemczech (1996). Dyplomowany audytor systemów zarządzania jakością (QMFA)(1994). Stypendysta Fundacji im. Carla Duisberga (1996). Doradca zarządu, trener i coach wielu zespołów marketingu i sprzedaży. Trener programów Chartered Institute of Marketing. Członek Rady Marek Superbrands Polska.


Miquel Martin

Miquel Martin jest starszym badaczem w NEC Laboratories Europe.

Otrzymał tytuł magistra Inżynierii Telekomunikacji w Politechnice Katalońskiej i od tamtej pory pracuje dla NEC Laboratories. Przez te 8 lat jego badania objęły szeroki zakres dziedzin, od technologii czujników po wzorce zachowania i sytuacji, jakie można z nich wyciągnąć.

Obecnie skupia się na integracji informacji z czujników w ramach Digital Signage. Cel jest dwojaki: po pierwsze, zwiększanie zaangażowania użytkowników poprzez personalizację i nowe tryby interakcji; po drugie, usprawnienie technologii pomiaru widowni celem stworzenia wymiernych dowodów na wpływ wywierany przez instalacje Digital Signage.


Łukasz Szotek

Absolwent Akademii Techniczno-Humanistycznej w Bielsku-Białej na Wydziale Zarządzania i Informatyki. Od początku związany z firmą INFOBOX Sp. z o. o. z Cieszyna. Specjalista ds. technicznych i informatycznych, inicjator stosowania nowoczesnych technologii i rozwiązań informatycznych, obecnie Kierownik Działu IT.






Mirosław Jamróz

Absolwent Akademii Górniczo-Hutniczej w Krakowie na Wydziale Górniczym. Przedsiębiorca, związany z firmą INFOBOX Sp. z o. o. z Cieszyna od początku jej istnienia. Pełni funkcję Dyrektora Operacyjnego ds. Produkcji. Kieruje działem projektowania, odpowiedzialny za rozwój nowych produktów INFOBOXU.






Paweł Noga

Paweł Noga jest członkiem zarządu i współzałożycielem DDS Poland.

Po 9 latach doświadczeń w consultingu IT i pracy dla wielu międzynarodowych firm m.in. Carlsberg, Heineken, LOT, Polsat, Esselte, Ferrero, w 2005 roku Paweł rozpoczął nowe doświadczenie z digital signage, aby w ciągu 5 lat stworzyć czołowego dostawcę kompleksowych rozwiązań digital signage i cyfrowej komunikacji w Polsce.





Leszek Golonka

Leszek Golonka jest członkiem zarządu i współzałożycielem DDS Poland.
Z wykształcenie ekonomista, z zamiłowania przedsiębiorca. Doświadczenie zdobywał pracując w międzynarodowych korporacjach oraz prowadząc własne firmy. Od wielu lat zaangażowany w projekty związane z rynkiem nowych mediów. Od początku istnienia DDS Poland odpowiedzialny za rozwój nowych produktów i strategie sprzedaży.




Grzegorz Góralczyk

Z wykształcenia kulturoznawca, z zamiłowania artysta i menedżer. W swojej pracy stosuje humanistyczne podejście do biznesu i technologii. Specjalizuje się w strategii marketingowej z wykorzystaniem nośników multimedialnych. Swoje doświadczenie zdobywał we współpracy z największymi agencjami reklamowymi w Polsce. Realizował projekty Digital Signage m.in. dla Empiku, Żabki, Piotra i Pawła, Warty, ING Bank Śląski, PLAY.

Obecnie prowadzi dział Digital Signage w SQM. Stale poszukuje nowych rozwiązań, które sprostają wyzwaniom współczesnej komunikacji marketingowej.

Jest aktywnym członkiem Polish Digital Signage Association (PDSA), w którym kieruje grupą ds. jakości kontentu. Wychodzi jednak z założenia, że chociaż „Content is King”, to „Experience is God”.




Daniel Gasser

Daniel jest przewodniczącym działu Business Development firmy Grassfish Marketing Technologies. Od 2008 roku odpowiedzialny za ciągły wzrost i sukces firmy Grassfish będącej jednym z liderów na rynku pośród firm oferujących CMS dla kontentu DS. Nie skupia się tylko na czystym DOOH – sieciach reklamowych- ale jest bardzo zaangażowany w tworzenie i wdrażanie nowych rozwiązań komunikacyjnych dla detalistów, banków, linii lotniczych, zakładów farmaceutycznych oraz w wielu innych sektorach. Daniel ugruntował pozycje Grassfish na rynku, która posiada teraz imponującą bazę klientów z całej Europy, Azji oraz USA.

Daniel jest w branży od 1999 kiedy to założył jego własną firmę zajmującą się oprogramowaniem i kontentem dla DS. w Szwajcarii, po czym rozszerzył jej działalność na Wiedeń, Austrie, Kuala Lampur oraz Malezje. Daniel ugruntował swoją pozycję od pioniera aż po międzynarodowego eksperta z ogromną siecią przemysłową. Sprzedał swoją firmę w 2006 roku po czym stworzył - opartą na szwajcarskim doświadczeniu - firmę Relevance Consulting- sieć ekspertów i producentów cyfrowego marketingu z Relevance E-Magazine dla Digital Signage.


Agata Sitko

Miłośniczka historii i kultury, zawsze na straży naszego polskiego dziedzictwa kulturowego. Od ponad 10 lat związana z branżą profesjonalnych systemów multimedialnych, zarówno w dziale sprzedaży, jaki i biurze projektowym. W TRIASIE przez 6 lat zaangażowana w tworzenie i rozwój działu stałych instalacji i zintegrowanych systemów audiowizualnych. Do jej największych sukcesów należą prestiżowe realizacje muzealne w Krakowie: Muzeum Schindlera oraz Rynek Podziemny.

Agata Sitko pełni funkcję Z-cy Dyrektora Handlowego AV Integration TRIAS S.A.




Tomasz Sepioło

Absolwent Wydziału Elektroniki Akademii Górniczo Hutniczej w Krakowie.

Kierownik w działach technicznych i handlowych firm ETC ltd, BOSCH Sp. z o.o., PERFOPOL Sp. z o.o., MAN BUS Sp z o.o..

Od 2002 roku właściciel firmy SOLIX zajmującej się dostawą urządzeń do reklamy wizualnej.

SOLIX jest przedstawicielem na Polskę firmy GOODVIEW - producenta profesjonalnych monitorów reklamowych i ramek cyfrowych, ściśle współpracuje z firmami NEC i HYUNDAI zakresie dostaw monitorów oraz z dostawcami oprogramowania Digital Signage i aplikacji interaktywnych opartych na technologiach rozpoznawania obrazu i sztucznej inteligencji.




Tomasz Beuch

Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu MAGIT sp. z o.o., od 20 lat kieruje działem sprzedaży produktów IT – infokioski, systemy digital signage, monitory dotykowe. Od dziesięciu lat zajmuje się wprowadzaniem i sprzedażą nowych rozwiązań związanych z monitorami dotykowymi i ich wykorzystaniem takich dziedzinach jak infokioski, systemy sprzedaży, prezentacji, automatyki, w myśl misji firmy MAGIT: „Jesteśmy liderem nowoczesnych mediów. Tworzymy innowacyjną firmę”. Aktualnie zajmuje się wdrażaniem interaktywnych systemów digital signage z wykorzystaniem wielkoformatowych monitorów dotykowych. Absolwent Politechniki Wrocławskiej Wydziałów Elektroniki i Informatyki. Zainteresowania: podróże, windsurfing, koszykówka, tenis. Motto: doświadczenie, wiarygodność i harmonia w działaniu.


Bartłomiej Brede

Z rynkiem DS związany od 2007 roku przez pracę w dziale kreacji PRN Polska. Od czerwca 2009 szef kreacji PRN Polska. Przed PRN-em pracował jako creative/copywriter w warszawskich agencjach reklamowych VA Strategic Communications, Marketing&Media i Martis oraz jako creative director w katowickiej D'Advertising (grupa Diskau).





Damian Jackowski

Absolwent Politechniki Poznańskiej, na wydziale Informatyka i Zarządzanie, specjalność Multimedia. Aktualnie doktorant poznańskiej uczelni zajmujący się zagadnieniami z zakresu przetwarzania obrazu z wykorzystaniem procesorów sygnałowych. Związany z firmą TDC Polska jako Specjalista do spraw informatycznych i technicznych. Kieruje zespołem odpowiedzialnym za przygotowywanie aplikacji Digital Signage. Nadzoruje wdrażanie i rozwój nowych projektów. Obecnie na stanowisku dyrektora IT.




Paweł Kryszak

Od początku pracy zawodowej związany z Digital Signage, przede wszystkim z wielkogabarytowymi ekranami LED. Od 1995 roku współtworzył i realizował pionierskie instalacje wielkogabarytowych systemów informacyjnych dla sportu, informacji publicznej, informacji pasażerskiej oraz reklamy. Inicjator jednego z pierwszych na świecie, zakończonego sukcesem, projektów pełnokolorowego ekranu LED.

Jako współzałożyciel i dyrektor zarządzający DYSTEN Sp. z o.o. konsekwentnie rozwija produkty spółki i współpracę z światowymi liderami branży m.in.: SCALA, NEC, AOpen oraz DisplayLink.




Wojciech Kosek

Technical Manager polskiego Przedstawicielstwa NEC Display Solutions. Absolwent Informatyki i Ekonometrii na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Ekonomicznego w Krakowie, specjalista w dziedzinie technologii wyświetlania obrazu, color management oraz Digital Signage. Wcześniej kierownik studia graficznego w jednym z krakowskich wydawnictw oraz czynny dziennikarz IT.




Krzysztof Zaleski

PM dla usług dodatkowych dla sieci transmisji danych: w tym POS-TV w TP dla Biznesu, członek PDSA.

Z wykształcenia ekonomista, realizował projekt dla sieci salonów Orange, obecnie wspiera realizację projektu wewnętrznego dla Managementu TP. Specjalizuje się we współpracy z dostawcami międzynarodowymi rozwiązań DS.




Wojciech Grendziński

Absolwent Wydziału Historii Uniwersytetu Gdańskiego. Rozpoczął karierę w środowisku handlowym na stanowisku Przedstawiciela Handlowego w Masterfoods Polska w roku 1992. Odpuszczając Mars Polska 16 lat później był Członkiem Zarządu Działu Sprzedaży na stanowisku National Field Sales Managera. W lutym 2008 roku dołączył do IMS S.A i objął stanowisko Dyrektora ds. Handlowych i Członka Zarządu Spółki. Obecnie jako Wiceprezes IMS S.A jest odpowiedzialny za sprzedaż usług z zakresu Marketingu Sensorycznego (Audio marketing, Aromamarketing, Digital Signage) oraz sprzedaż reklam audio i video w sieciach handlowych oraz galeriach.


Tomasz Wojciechowski

Wiceprezes EVEO, którego pasją jest wyznaczanie nowych trendów w branży wyświetlania. Od zawsze wierzył że przyszłość będzie multimedialna, wypełniona ekranami i informacjami - dziś w pełni realizuje swoje marzenia poprzez pracę w EVEO i najbardziej prestiżowe wdrożenia w Polsce.

Prezentacje z jego udziałem zawsze stają się wydarzeniem, o którym mówi się przez długi czas. Tym razem nie będzie inaczej.




Piotr Kulesza

Kierownik Działu Osprzętu Aktywnego w C&C Partners.

Ukończył Wydział Zarządzania na Uniwersytecie Ekonomicznym w Poznaniu.
Pracuje dla firmy C&C Partners od 2003 roku. Utworzył Dział Osprzętu Aktywnego i aktywnie rozwija portfolio produktów. Specjalizuje się min. w rozwiązaniach Digital Signage, a dokładniej w systemach dystrybucji obrazu i dźwięku. Wraz z swoim zespołem wdrożył z sukcesem największe projekty Digital Signage w Polsce. Miłośnik żeglarstwa.


André Koitzsch

Dyrektor Sprzedaży ds. Europy, Bliskiego Wschodu i Azji w firmie Minicom Digital Signage, będącej liderem w dostarczaniu zaawansowanych nośników oraz nowatorskich platform zarządzania sieciami Digital Signage. Andre od 1995 roku zajmował różne stanowiska w sprzedaży i działach operacyjnych w międzynarodowych firmach. André ma 13 lat doświadczenia z zakresu kanałów dystrybucyjnych w takich firmach, jak Actebis, przodujący dystrybutor IT na skalę europejską. Pracował także jako Główny Kierownik Sprzedaży dla szwajcarskiej Bibliotheca RFID, wiodącego światowego dostawcy rozwiązań dla bibliotek, o obrotach wynoszących $15M USD. André uzyskał tytuł z Inżynierii Elektrycznej na Uniwersytecie Technologicznym w Dreźnie (Niemcy).


Paweł Samsel

Grafik, informatyk i manager projektów. Ukończył grafikę w Warszawskiej Szkole Reklamy a także Informatykę ze specjalizacją: Systemy Operacyje i Sieciowe w Wyższej Szkole Handlu i Prawa oraz Systemy Multimedialne w Wojskowej Akademii Technicznej. W latach 2007-2009 współpracował z agencją reklamową przy realizacji spotów i przekazów medialnych w formatach drukowanych i elektronicznych. W latach 2009 – 2011 realizował projekty multimedialne na stanowisku Analityka Biznesowego w firmie Avantis. Od 2011 do chwili obecnej praca nad rozwojem projektu Pocztowa.TV w Net-Technology.


Maciej Mielcarek

Dyrektor Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu Aduma Sp. z o.o., jedynego w Polsce producenta systemów interaktywnych i jednego z pierwszych na świecie operatorów sieci interaktywnych nośników digital signage. Karierę rozpoczynał w YapiKredi Bank w Istanbule. W latach 2007-2010 związany z Fiat Group Automobiles w Turynie gdzie odpowiadał m.in. za rynek szwedzki, rynki australazji, a wcześniej za marketing i planowanie strategiczne na rynkach eksportowych. Ukończył Międzynarodową Ekonomię i Zarządzanie na Universita' Bocconi w Mediolanie. Jest absolwentem Master of Science in General Management (Bocconi) i CEMS Master in International Management.


Aleksander Janicki

Artysta plastyk, twórca licznych instalacji multimedialnych (inter- i semi-aktywnych) prezentowanych w kraju i za granicą. Brał udział w międzynarodowych prezentacjach sztuki polskiej, autor projektów koncepcyjnych w dziedzinie multimediów miedzy innymi: w Pawilonie Polskim na Expo w Japonii (2005), Muzeum Miejsca w Fabryce Oskara Schindlera (2006), Pawilonie im. Stanisława Wyspiańskiego w Krakowie (2007), Ogrodzie Sztuk w Krakowie (2008), Centrum Sztuki Współczesnej „Znaki czasu” w Toruniu (2007/8). Ostatnio konsultant do spraw multimediów w Centrum Sztuki Współczesnej w Toruniu (2008) i Muzeum Sztuki Nowoczesnej w Krakowie (2009). Z okazji roku Chopinowskiego zrealizował trzy projekty w przestrzeni publicznej: „Upadły fortepian”, „Przyst@nek” i „Chopin SAT” (2010). Obecnie prezentuje w Krakowie instalacje „Ślad”, „Camera Obscura” i „Haiku” w ramach Roku Czesława Miłosza. Nagroda SARP /oddział w Krakowie/ za najlepszy projekt roku 2005, Ogólnopolska Nagroda SARP 2006, Nagroda Ministra Infrastruktury I Stopnia 2006, Contractworld Award 2007 Hanower.


Miłosz Jaszczur

Koordynator projektów internetowych w firmie 4D Media Relations. Absolwent Wydziału Inżynierii Mechanicznej i Robotyki oraz Wydziału Zarządzania na Akademii Górniczo – Hutniczej w Krakowie. Od 2009r aktywnie interesuje się zagadnieniami Digital Signage. Aktualnie zaangażowany w rozwój pierwszego profesjonalnego polskiego portalu branżowego.

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009 - 2011