PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY
SPONSOR GENERALNY
SPONSOR SREBRNY
SPONSOR BRĄZOWY
SPONSORZY
PARTNERZY
PARTNERZY EVENTOWI
PATRONAT MEDIALNY
WYSTAWCY
ORGANIZATOR

Agenda Konferencji

Dzień I - Rynek, reklama i kontent

9.00 - 10.00
Rejestracja
Powitalna kawa
Digital Signage Expo (od 9.00-17.00)

Blok 1 - Wprowadzenie

10.00 - 10.15
Otwarcie konferencji, PDSA Awards 2011 nominacje - Mariusz Orzechowski, V-ce Prezes Polish Digital Signage Association

Blok 2 - Rynek DS

10.15 - 10.30
Czy to prawda, że mamy w Polsce już prawie 100 tysięcy nośników DS? Przegląd polskiego rynku DS - Mariusz Orzechowski, V-ce Prezes Polish Digital Signage Association

10.30 - 10.45
Przegląd rynku DOOH w Europie - Dirk Hülsermann, Prezes OVAB Europe (prelekcja w języku angielskim)

10.45 - 11.00
Jaka była, jaka jest, jaka będzie … Reklama OOH w Polsce - Lech Kaczoń, Prezes Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Blok 3 - Reklama (część I)

11.00 - 11.15
Wielkoformatowe monitory zewnętrzne - Mirosław Jamróz, Infobox, Dyrektor Operacyjny ds. Produkcji

11.15 - 11.35
VUKUNET - umiejętne wykorzystanie dostępnego czasu na nośnikach DS - Dirk Hülsermann, Manager DOOH Solutions, NEC Display Solutions (prelekcja w języku angielskim)


11.35 - 11.50
Proof of Display - miej pewność, że Twój kontent zostanie wyświetlony - André Koitzsch, Minicom/C&C Partners (prelekcja w języku angielskim)

Przerwa kawowa (11.50 - 12.10)

Blok 3 - Reklama (część II)

12.10 - 12.25
Strategia komunikacji z wykorzystaniem systemu Digital Signage, a tworzenie kontentu - Paweł Noga, Członek zarządu i współzałożyciel DDS Poland

12.25 - 12.55
Profesjonalne nośniki dla systemów reklamowych Digital Signage - Wojciech Kosek, Technical Manager - NEC Display Solutions

12.55 - 13.10
DS w galeriach handlowych - jazda dowolna czy już obowiązkowa - Wojciech Grendziński, Wiceprezes IMS SA

13.10 - 13.25
Realizacja sieci Digital Signage w placówkach Poczty Polskiej - Paweł Samsel, Project Manager, Pocztowa.TV w Net-Technology

13.25 - 13.55
Sposoby mierzenia za pomocą techniki video odbioru reklam emitowanych w sieciach DS TV. Modele i przykłady - dr Bogusław Kwarciak, Dyrektor Strategiczny Agencji Reklamowej Opus B oraz wykładowca akademicki

Lunch (13.55 - 14.45)

Blok 3 - Reklama (część III)

14.45 - 15.00
Efektywne narzędzia Digital Signage w sektorze handlowym - Jacek Kotarbiński, GM polskiego oddziału POPAI The Global Association for Marketing-at Retail

15.00 - 15.15
Przegląd najciekawszych przykładów systemów reklamowych DS - Mariusz Orzechowski, Director Sales & Marketing NEC Display Solutions

Blok 4 - Kontent

15.15 - 15.30
Content Philosophy - The Way to Successful Digital Signage - Andrea Le Vot, Menadżer ds. Marketingu i badań w BlueFox (prelekcja w języku angielskim)

15.30 - 15.45
Siedem grzechów polskiego Digital Signage - Bartłomiej Brede, Szef kreacji PRN Polska

15.45 - 16.00
Content Day - Podsumowanie

16.00 - 16.30
Debata: Kierunki rozwoju rynku reklamy DS w Polsce

16.30 - 17.00
Zakończenie pierwszego dnia konferencji

18:30
Gala - ogłoszenie wyników konkursu PDSA Awards 2011

Dzień II - Informacja, wizerunek, biznes, trendy

9.00 - 9.10
Rozpoczęcie drugiego dnia konferencji - Mariusz Orzechowski, Polish Digital Signage Association
Kawa powitalna
Digital Signage Expo (od 9.00-17.00)

Blok 5 - Edukacja rynku Digital Signage - dlaczego warto się przyłączyć?

9.10 - 9.25
Polish Digital Signage Association - Mariusz Orzechowski, Polish Digital Signage Association

9.25 - 9.40
OVAB Europe - Dirk Hülsermann, Prezes OVAB Europe (prelekcja w języku angielskim)

9.40 - 9.50
DS w internecie - Miłosz Jaszczur, Koordynator projektów internetowych w firmie 4D Media Relations

Blok 6 - Nowe trendy w DS

9.50 - 10.05
Angażujący Digital Signage. Polskie doświadczenia i skuteczność komunikacyjna interaktywnych nośników Digital Signage - Maciej Mielcarek, Szef Sprzedaży i Marketingu, Członek Zarządu Aduma sp. z o.o.

10.05 - 10.20
Digital Signage wczoraj, dzisiaj, jutro - Arkadiusz Hruszowiec, Intel Market Development Manager CEE Embedded Computing Division (prelekcja w języku angielskim)

10.20 - 10.35
Nowoczesny Digital Signage - przegląd trendów globalnych - Daniel Gasser, Business development manager firmy Grassfish Marketing Technologies (prelekcja w języku angielskim)

10.35 - 11.05
Reklama kontekstowa w DS - wykorzystanie informacji sensorycznej dla lepszego zrozumienia odbiorców - Miquel Martin, NEC Heidelberg (prelekcja w języku angielskim)

Przerwa kawowa (11.05 - 11:25)

Blok 7 - DS w administracji i miejscach użyteczności publicznej

11.25 - 11.40
Systemy DS w hotelach, turystyce, obiektach sportowych,edukacji, kinach - Mariusz Orzechowski, Director Sales & Marketing NEC Display Solutions

11.40 - 11.55
Zintegrowany system informacji i obsługi klienta rynku pracy JobMEDIA - MAGIT - Tomasz Beuch, Współzałożyciel i Wiceprezes Zarządu MAGIT sp. z o.o.

11.55 - 12.10
System DS w muzealnictwie - Agata Sitko, Z-ca Dyrektora Handlowego AV Integration TRIAS SA

12.10 - 12.25
Multimedia w architekturze i sztuce - Aleksander Janicki, artysta plastyk

Blok 8 - DS jako własny kanał komunikacji

12.25 - 12.40
„Efekt WOW!” czyli miejsce Digital Signage w strategii komunikacji - Grzegorz Góralczyk, Szef działu Digital Signage w SQM

12.40 - 12.55
Nowoczesne systemy Digital Signage - przegląd światowych trendów - Leszek Golonka, Członek zarządu i współzałożyciel DDS Poland

12.55 - 13.25
DS TV w firmach i instytucjach: nowe formy zewnętrznej i wewnętrznej komunikacji oraz integracji pracowników - dr Bogusław Kwarciak, Dyrektor Strategiczny Agencji Reklamowej Opus B oraz wykładowca akademicki

Lunch (13.25 - 14.15)

Blok 9 - Biznes DS od kuchni

14.15 - 14.45
Od czego zacząć, na co zwracać uwagę - kurs tworzenia systemów DS - Mariusz Orzechowski, Director Sales & Marketing NEC Display Solutions

14.45 - 15.00
Sekrety polskiego DS - Tomasz Wojciechowski, Wiceprezes EVEO

15.00 - 15.15
Infokioski - funkcjonalność i zastosowanie - Łukasz Szotek, Infobox, Kierownik Działu IT

15.15 - 15.30
Digital Signage - Tomasz Sepioło, właściciel firmy SOLIX

15.30 - 15.45
Digital Signage dla małych obiektów - Wojciech Kosek, Technical Manager NEC Display Solutions

15.45 - 16.00
Funkcjonalność zaawansowanego systemu zarządzania siecią Digital Signage - Damian Jackowski, TDC, dyrektor IT

16.00 - 16.15
Nie więcej niż kilka sekund! Zewnętrzne systemy DS - Paweł Kryszak, Dyrektor Zarządzający Dysten

16.15 - 16.30
Transmisja sygnałów AV na większe odległości - Piotr Kulesza, Kierownik Działu Osprzętu Aktywnego w C&C Partners

16.30 - 16.45
Problemy występujące w trójstronnym modelu współpracy i metody ich rozwiazywania dla klientów Digital Signage - Krzysztof Zaleski, Kierownik Produktu SSP ds. Oferty Usługowej, Dyrektor Marketingu Rynku Biznesowego, Telekomumikacja Polska

16.45 - 17.15
Debata: Kierunki rozwoju biznesu i branży DS

17.15
Podsumowanie i zakończenie konferencji

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009 - 2011