PL  |  EN
 
PATRON MERYTORYCZNY
SPONSOR GENERALNY
SPONSOR SREBRNY
SPONSOR BRĄZOWY
SPONSORZY
PARTNERZY
PARTNERZY EVENTOWI
PATRONAT MEDIALNY
WYSTAWCY
ORGANIZATOR

Konkurs PDSA AWARDS 2011











Na zakończenie pierwszego dnia konferencji ogłoszono wyniki konkursu Polish Digital Signage Association Awards 2011, zorganizowanego przez: Polish Digital Signage Association (PDSA) oraz Agencję 4D (Organizator Konferencji Digital Signage Trends 2011). Wyboru zwycięskich rozwiązań dokonało międzynarodowe jury w składzie: Mariusz Orzechowski, Maciej Dziadowiec, Dirk Hülsermann, Andrea Le Vot, Lech Kaczoń, Aleksander Janicki oraz Bogusław Kwarciak.



Wyniki konkursu:

Kategoria Konkursu Zwycięzca Produkt
Najlepszy Kontent DS IMS Kontent Neutralny
Najlepsze Rozwiązanie DS w miejscu sprzedaży - Point of Sale AmRest Holdings SE Cyfrowe menuboardy w restauracji sieci Burger King
Najlepsze Rozwiązanie DS jako Point of Wait Alior Bank Multimedialna strefa powitalna oraz interaktywny ekran LCD w strefie oczekiwania klienta na obsługę
Najlepszy System Informacyjny DS EVEO System Informacji Pasażerskiej
Najlepsza Instalacja (wzorcowa) DS SQM Komleksowa instalacja hotelowa, połączenie DS, AV i TV
Najlepszy Design Kiosku / Mebli DS Infobox Infobox IB-215Z_B46, wolnostojący przystosowany do pracy w warunkach zewnętrznych, wyposażony w wielkoformatowy monitor dotykowy, zabezpieczony szybą hartowaną
Najlepsze Rozwiązanie DS dla jednostek użyteczności publicznej Gmina Miejska Kraków Digital Signage w muzealnictwie



Ponadto na wniosek Krakowskiego Biura Festiwalowego zdecydowano o przyznaniu Aleksandrowi Janickiemu nagrody specjalnej Best Practice Special Award for Interactive Digital Signage in the Open Space of Art & Architecture. .



Celem Konkursu było wyróżnienie w kilku kategoriach najlepszych produktów i usług, stosowanych w branży Digital Signage w Polsce oraz ich promocja podczas konferencji DST 2011.

Uczestnikami Konkursu - Firmami Nominowanymi - były podmioty wykorzystujące nowoczesne produkty Digital Signage w systemach reklamowych, promocyjnych oraz informacyjnych jak również twórcy kontentu, producenci oraz integratorzy systemów Digital Signage, właściciele obiektów oraz właściciele sieci Digital Signage.

PROFIL UCZESTNIKÓW

  • Dyrektorzy i Kierownicy Marketingu
  • Dyrektorzy i Kierownicy ds. Komunikacji / PR
  • Dyrektorzy Mediów
  • Produkt i Brand Managerowie
  • Specjaliści ds. Marketingu
  • Dyrektorzy, Kierownicy, Specjaliści ds. IT
  • Dyrektorzy agencji reklamowych
  • Operatorzy sieci Digital Signage
  • Inwestorzy finansowi (Venture Capital)
  • Dyrektorzy firm badawczych i doradczych
  • Dyrektorzy firm projektowych, aranżujących wnętrza
  • Dyrektorzy/Kierownicy działów promocji w urzędach miast (promocja regionów)
  • Pozostałe osoby zainteresowane nowoczesną komunikacją cyfrową - Digital Signage
 
All Rights Reserved. Copyright © Digital Signage Trends 2009 - 2011